Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Ланских М$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.

Ланских М. В. 
Управленческая подготовка как компонент профессионального образования студентов факультета психологии: инновационные технологии [Електронний ресурс] / М. В. Ланских // Теорія і практика управління соціальними системами. - 2014. - № 1. - С. 132-138. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tipuss_2014_1_15
Рассмотрены особенности управленческой подготовки студентов факультета психологии НИУ «БелГУ». Подчеркнута необходимость использования на лекционных, семинарских и практических занятиях инновационных педагогических технологий, которые позволяют выявлять и развивать у будущих специалистов творческие способности, интуитивное мышление, оригинальные способы действия в различных ситуациях и обучать их рациональному использованию полученных знаний, умений и навыков в будущей профессиональной деятельности. Охарактеризованы методы активного обучения: на практических занятиях – ролевые и деловые игры, тренинги, метод “мозгового штурма”, анализ конкретных ситуаций и т.п., проблемные лекции. Отмечено, что повышение эффективности управленческой подготовки как компонента профессионального образования студентов факультета психологии зависит от правильного подбора преподавателем разнообразных, наиболее адекватных тематике и ситуации инновационных педагогических технологий. Розглянуто особливості управлінської підготовки студентів факультету психології НДУ "БелГУ". Підкреслена необхідність використання на лекційних, семінарських і практичних заняттях інноваційних педагогічних технологій, які дозволяють виявляти і розвивати у майбутніх фахівців творчі здібності, інтуїтивне мислення, оригінальні способи дії в різних ситуаціях і навчати їх раціонального використання одержаних знань, умінь і навичок у майбутній професійній діяльності. Охарактеризовано методи активного навчання: на практичних заняттях – рольові та ділові ігри, тренінги, метод "мозкового штурму", аналіз конкретних ситуацій і т.п., проблемні лекції. Відзначено, що підвищення ефективності управлінської підготовки як компонента професійної освіти студентів факультету психології залежить від правильного підбору викладачем різноманітних, найбільш адекватних тематиці й ситуації інноваційних педагогічних технологій. The article discusses the peculiarities of the management training of students psychological faculty NRU “BelSU”. To management training for the students of the faculty of psychology was more effective, you must cause in them an interest to the subject taught and active attitude to learning. To do this, we strive to make the learning process was firstly, an imitation of the envi ronment in which they live and work; secondly, included a specific purpose and problems of the future activities of students; third, formed their ability to solve practical problems, change and improve the world around them. The process of organization of study the students-future psychologists of managerial dis ciplines occurs at wide use in lectures and practical lessons of innovative pedagogical technologies, including various methods of active learning.
Попередній перегляд:   Завантажити - 248.417 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського